18.8.2018

Mä pelkään, pelkään niin kovin. Mitä jos sorrun taas siihen samaan vanhaan tapaan?
Ja niin sorruin. Olen heikko ihminen joka ei kykene muuhun kuin itsensä satuttamiseen. Mulla ei ole ketään jolle puhua, ei ketään. Tää blogi taitaa taas olla ainoa paikka missä pystyn itkuni itkemään. Täältä sen ehkä joku lukee ja ajattelee että just, taas tällaista kyynelten valtamerta. Mä menetin kaksi tärkeää ammattilaista. Kuka lähtee seuraavaksi? Ei sillä enää ole merkitystä sillä tärkeimmät on jo vaihtaneet hommia tai sitten jäi pois kun täytin 21. Keneen uskaltaa luottaa? Kuka seisoo vierelläni tän paskan keskellä? Koirani. Mutta kuka ihminen? Ei kukaan, kun en uskalla antaa itseni luottaa kehenkään. Kaikki katoaa. Kukaan ei ole pysyvä. Tää kyynelten valtameri ei tyynny koskaan. Ei niin pitkään aikaan kun mä en uskalla luottaa.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Tulossa hulluksi

Voimat loppu

Haluan kuolla