Paljon sanomatta jää..

Olisi taas niin paljon kerrottavaa, mutten kahdesta syystä kerro. 1) aika ei riitä ja 2) en löydä sanoja.

Viime viikon tiistaina sain taas viisaan idean, otin lääkkeitä joita ei oltu edes mulle määrätty. kadun ainoastaan sitä etten ottanut niitä enempää varsinkin kun mulle sanottiin vuodeosastolla että "hyvä lääke hengen ottoon mutta liian pieni annos." En siis tajunnut että jos olisin enemmän ottanut niin olisin kuollut... Ainut asia mitä kadun. Olen siis niin jumalattoman tyhmä etten tajunnut että mulla oli menolippu kuoleman hellään huomaan ja en tehnyt sitä!
Eli päin helvettiä menee ja kovaa! En vain usko että sana "helvetti" riittää kuvaamaan oloani..
Pään sisältä tulee haukkuja kuinka tyhmä olen..

Käyn joskus koko jutun läpi.. Mutta nyt ei vaan aika riitä..

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Tulossa hulluksi

Pahuus

Voimat loppu