auta mua

Auta mua..
Jos istuisin yksin nurkassa, itkien maailmani kauheutta, auttaisitko minua? Istuisitko viereeni, laittaisit käden olalleni ja sanoisit ei mitään hätää? 
Jos itkuni ei siitä laantuisi, ottaisitko ja halaisit minua? Antaisitko minun ymmärtää, että välität? Ja välittäisitkö oikeasti? Etkä vain sanoisi niin? 
Jos pistäisin vastaan, halaisitko silti? Vaikka kieltäisin? 
Jos huudan sinulle, ethän mene rikki ja lähde pois? Tuskani haluaa minun olevan yksin. Ja minä tottelen sitä, vaikken halua. Pysyisitkö, silti vierelläni, et jättäisi yksin hädän hetkellä? Mä pelkään kosketusta, mutta samalla... kaipaan sitä. Auta mua. Mä en selviäkään yksin. Olisitko niin kiltti ja auttaisit mua? 

Kommentit

  1. Tahtoisin niin paljon olla sinulle tuollainen ihminen täältä jostakin.

    VastaaPoista
  2. Kumpa voisin sua auttaa ja susta oikeesti välittää, mutta täällä mä välitän susta. Ikävää lukea, että sulla menee huonosti. Tsemppiä ja jaksuja sulle! ♥

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Tulossa hulluksi

Pahuus

Voimat loppu