nimetön

Auttakaa mua! Kiljuu joku pääni sisällä, ahdistaa ihan saatanasti tämä huuto. Ahdistaa saatanasti, ahdistaa kaikki. Mä haluan vaan pois täältä usvasta, tai haluan niin syvälle usvaan ettei todellisuudesta ole mitään tietoa. En halua olla rinnakkaisessa ulottuvuudessa!
Paniikki iskee, happi ei kulje, ääni on katoamassa. PÄÄ HAJOAA! Auta mua? Kuka tahansa, pelasta minut itseltäni. 

Älkää, kiltit olko meille vihaisia, me ei vain nyt jakseta. Me ollaan loppu. Ihan loppu. Voisin vain itkeä. Luovuttaa. Antaa itsemme joutua osastolle. Mutta me sinnitellään. Sinnittelemme kuolemamme asti. 
Tik... Tik.. Tik... kohta räjähtää. Mä en jaksa sinnitellä, antaa jonkun muun hoitaa tämän tilanteen. Antaa tulla, kuka tahansa auta mua. Mä en kestä enää

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Tulossa hulluksi

Pahuus

Voimat loppu