nimetön

Ahdistaa niin saatanasti. Me ollaan osastolla. Me halutaan pois! pois,pois,pois,POIS! 
Saanko mä puhua meidät pois? ET! Meillä ei ole hyvä olla vieläkään! 

Mun silmät sumenee, mä elän edelleen unessa, vaikka oon hereillä. Kaikki on niinkuin painajaista...? Voisinko vain herätä aamulla ja kaikki olisi hyvin? ET. Kuuluu vastaus pääni sisältä. Kyyneleet nousee silmiin, mutta ne tukahtuu. 
Musta tuntuu että oon hajonnut entisestään, olen vielä pienempinä sirpaleina.
Kuka auttaa mua kasaamaan sirpaleita taas kokonaiseksi, kun en pysty siihen yksin? Kuka auttaisi mut kuilun pohjalta ylös, edes puolitiehen? 
Osastolta saa haaveilla saavansa apua, meihin ei uskota, olemme muka vain minä, ei me vaan minä. 
Haluaisin mennä juttelemaan hoitajan kanssa, miksi menisimme? Ei kukaan ymmärrä? Tai vaikka ymmärtäisi, niin mitä me puhuisimme? 
En saa happea! Opamoxia naamaan ja yritetään rauhoittua. Ääni lähtee hetkellä millä hyvänsä.
Mä en jaksa.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Tulossa hulluksi

Pahuus

Voimat loppu