Kulissien ylläpitoa

Haluan itkeä ja huutaa tämän pahan sisältäni pois! Mutta en osaa, en pysty. Istun hiljaa, aivan rauhassa, vaikutan olevan ihan peilityyni. Niin, sisäinen myrsky ei näy ulos. 
Tämä on kulissien ylläpitoa. Olen rauhallinen, vaikka haluaisin hakata päätäni seinään. Olen hiljaa vaikka haluaisin huutaa ja itkeä. Nauran ja olen ihmisten seurassa vaikka haluaisin vaan itkeä ja olla yksin. Kukaan ei saa tietää. Kenenkään ei tarvitse tietää. En halua enää apua. Emme tarvitse apua.

Tämä maailma alkaa hämärtyä. Edessäni on mustan aukon kaltainen alue, tunnen kuinka valun sitä kohti. Kohta todellisuus on vain haave. Haaveita paluusta tämän päivän aikana ei ole. Tuo musta aukko vetää minua lähemmäksi. Nyt olen jo aivan kiinni siinä. Ja nyt KATOSIN. Olen poissa tästä maailmasta. 


Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Tulossa hulluksi

Pahuus

Voimat loppu