14.6.2018

Vajaa kuukausi edellisestä päivityksestä.. Onko tässä mennyt paremmin... No on! Nyt tuntuu että kaikki kaatuu niskaan. Olen vaan väsynyt enkä jaksa. Mutta mun on pakko yrittää pitää hymy kasvoillani. Mä en halua että jonkun tarvitsee olla huolissaan. Mä en saa huolestuttaa ketään, mä en saa olla taakkana. Nää aj ajatukset ovat pinttyneet mieleeni.
Mä tarvitsisin jotain muuta ajateltavaa kuin oireiluni. Olen ruvennut epäilemään että olisikohan mahdollista että mulla olisi ADHD.. Mä mietin tätä kokoajan. Mä pelkään tätä kokoajan.
Mä olen vappuna viimeksi viillellyt. Ja nyt taistelen sitä vastaan ihan täysillä. Haluan tuntea sen kun veri valuu ranteesta ja... EIH, mä en saa edes ajattella näin. Mä en tiedä kauanko pystyn taistella tätä vastaan.. Mä olen kuulemma mennyt niin paljon eteenpäin, mutta mitä mulle sanotaan jos petän kaikki ja sorrun taas. Entä jos en sitten selviäkään takaisin kuiville viiltelystä? MUA PELOTTAA.

Kommentit

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Tulossa hulluksi

Pahuus

Voimat loppu