29.6.2018

Mä vaam mietin että onko tämä sitä elämää mitä haluan? Haluanko vaan kierrellä laitoksesta osastolle..? En, mä vaan haluan voida hyvin. Mä haluan vain elää omaa elämääni ja nauttia siitä. Mutta tuleeko tästä mitään? Mun tekisi mieli lyödä hanskat tiskiin ja luovuttaa tän kuntoutumisen suhteen. Olla ikuisesti se inhottava ongelma, eli mt-potilas. Se taitaa olla jo mun ammatti. Ei musta ole elämään ilman sairautta. Mä olen pelkästään se diagnoosikoodi, minkä lääkäri on niskaani langettanut. En mä koe olevani ihminen, mä olen sairas, nyt ja ikuisesti.

Tekisi mieli viiltää ranne auki, mutta ei mä en tee sitä. Mä en voi. Paha olo vaan vyöryy ovista ja ikkunoista. Mä oon ihan loppu.

Kommentit

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Tulossa hulluksi

Voimat loppu

Haluan kuolla