29.6.2018

Masennus nostaa päätään, liitelee pelottavasti ylläni. Alan pelkäämään. Pelkään olla yksin, mutta mä olen kokoajan yksin pelkoni ja tuntemuksieni kanssa. Vaikka tuo pieni koiranpentu katsoo mua syvälle silmiin, tunnen olevani ihan yksin. Kukapa tajuaisi kysyä multa että miten menee? Mitä kuuluu? Onko kaikki hyvin? Ei kukaan kysy, enkä osaa mennä kertomaan mitään ilman kysymystä.
Istun sängyllä koiran kanssa. Toivon että pentu osaisi puhua. Mutta eihän koira voi puhua, kuunnella se osaa, jopa paremmin kuin kukaan ihminen jonka tunnen. Ehkä mä vielä joku päivä olen ehjä ja taistelu kykyinen. Ken tietää..
Miten tän kivun saa sammumaan?? Mä olen niin turhautunut tähän jatkuviin romahduksiin. Miten tän kanssa voi koskaan oppia elämään? Kun joka aamu sängystä noustaan hymy huulilla ja mennään nukkumaan itku kurkussa?

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Tulossa hulluksi

Pahuus

Voimat loppu