2.8.2018

Ketä kiinnostaa näin lukuisat kyynelten valtameret? ei ketään, se on vaan fakta. Mä vaan itken päivästä toiseen tänne blogiin mutta harvoin saan aikaseks julkaista tekstiä. tuntuu vaan että onkohan tää kohta tässä siis tän bloginkin kohtalo. sillä ei musta enää kirjoittamaan. Nuo saatanan lääkkeet tuhoaa mun aivoja hetki hetkeltä. Tuntuu siltä että psyykkeeni pettää aivan kohta. Taas viimeyönä en vain kestä enää itseäni. Kaikki ideat mitä tulee mieleen on vaarallisia. Mä olen loppu. Tänään mä viillän itseni täältä unen ja todellisuuden rajoilta ikuiseen uneen. Mun on pakko. En kestä enää itseäni, tätä kehoa en kestä enää mitään.
Istun kahvikuppi naamani edessä turhautuneena elämään. Mä lupaan itselleni etten enää ikinä, en enää ikinä, yritä mitään muuta kuin itsemurhaa. Tää on niin nähty, en mä onnistu missään. Saanko kysyä mitä pahaa on siinä että satutan itseäni? Mitä pahaa on siinä että haluaa kuolla? Mitä väärää? Mä olen ihmisenä läpimätä. Kuolemaantuomittujahan me ollaan kaikki. En halua nähdä ensi kesää. En edes tulevaa syksyä. En enää edes huomista. Halu päästä lepäämään haudan pohjalle on VALTAVA.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Tulossa hulluksi

Voimat loppu

Haluan kuolla