Kuka sanoo että askel painaa jo?

Kaipa mulla menee hyvin..
Mun pitäsi vaan ymmärtää se.
Jos mulla menee hyvin, niin miksi kädessäni komeilee viiltoja?
Jos mulla menee hyvin, miksi herään aamuisin hengenahdistukseen?
Jos mulla menee hyvin,  miksi meinaan ruveta itkemään vähän väliä?

Ehkä totuus on kuitenkin se ettei vieläkään täydellisesti mene. Vaikka olo on parempi, se ei silti ole täydellinen. Vaikka päätin lopettaa viiltelyn, en kyennyt kiinni pitämään siitä päätöksestä. 

Haluan romahtaa polvilleni ja huutaa mieleni demoneille että olisivat hiljaa. Mutta ne ei ole. Ne vain tyhjentävät mieleni, etten voi puhua ajatuksistani. Ehkä se on vaan parempi..?  Parempi ettei kukaan pääse käsiksi ajatuksiini. Hiljaisuus on parempi vaihtoehto.   

Kommentit

  1. Voih, sulla tuntuu olevan täysin samanlaisia oloja kun mulla D:

    VastaaPoista
  2. Etenkin toi viiminen tekstin pätkä..

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Tulossa hulluksi

Pahuus

Voimat loppu