25.7.2017

En ole kahteen kuukauteen kirjoittanut. Mulla on nimittäin mennyt todella hyvin. Otin toisen koiran ja olen jaksanut tehdä asioita, oon vähentänyt avohoitotiimin käyntejä. 
Eli kaikki on hyvin. Mutta nyt mä palasin, miksi? No on yksi asia joka mun pitää saada ulos. En saa sanottua sitä kenellekään, kännykkään kirjoittaminen tuntuu turhalta, en oikeasti haluaisi puhua asiasta mutta ei vain ole muutakaan vaihtoehtoa. Ei tää muutu jos en tätä kirjoita. Mutta pidemmittä puheitta, mennään asiaan,

Oon todellakin paremmassa psyykkisesti kunnossa kuin koskaan! Mulla ei ole harhoja, persoonat on edelleen mutteivät hankaloita elämää mitenkään, viiltely ei ole enää käynyt mielessäkään. Mutta jokin on kuitenkin vinossa. Ja pahasti. Se on syöminen. Lenkkeilen vanhemman koiran kanssa pitkiä lenkkejä, ja ajatukset on paljon liikunnassa ja ruuassa. Kyllä, laitan ruokaa, mutta on aivan toinen asia syönkö sitä. Ahdistun heti jos en lähde lenkillä, edes pienelle, tänään en oo käynyt koiran kanssa pitkää lenkkiä, mutta olen pyöräillyt n. 8km, mutta mitä oon syönyt? En lähes tulkoon mitään. Näen jotain ruokaa, alkaa ahdistamaan ja oksettamaan. Tänään pyöräillessä oksensin 2 kertaa kun olin joutunut syömään vähän pizzaa, kun äitini oli päättänyt tuoda pizzan kämpilleni. En yrittänyt oksentaa, vaikka se mielessä kävikin, se tuli luonnostaan. Olo oli kuvottava.
Sunnuntaina kävelin vanhemman koiran kanssa 10km lenkin, koko matkan ajan mua pyörrytti ja huimasi (en ollut syönyt kuin 2 leipää koko päivänä ja kello oli jo n. 21:00) päätin että syön kunnolla kun pääsen kotiin, pyh! En syönyt mitään, join kupin teetä ja pennun kanssa pikku kävelylle. Sitten nukkumaan. Kukaan ei ole (tietojeni mukaan) huomannut touhujani, ja omalla tavallani toivon ettei huomaakaan. Haluan saada painoindeksin alipainon puolelle, mutta samalla en halua jatkaa näin, koska tiedän ettei tää pitkälle kanna.  
Mä en hallitse tätä.
Mitä Mä teen? En tiedä.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Voimat loppu

Haluan kuolla

Yksin.