26.7.2017

Eikö tää voisi helpottaa? Edes aavistuksen? Mua pelottaa että romahdan kohta. Mua niin pelottaa. Maalailen kauhukuvia siitä että oloni romahtaa, että olen kohta osastolla (taas) mutta tälläkertaa eri syystä. Koiran kanssa lenkillä ollessani, haaveilen että painoni tippuisi 45kg tai alle, samalla järki huutaa "taistele koirien vuoksi tätä syömisongelma-helvettiä vastaan" mutta kun Mä en pysty! Ajatukseni vie mua juuri niinkuin haluavat. 
Mä olen ollut tänään kokopäivän syömättä kun tulin lenkiltä söin n. 330 kalorin edestä. Lenkki kulutti n. 600 kaloria. Plus sitten kaikki muut liikunnat tälle päivää. Askeleita tälle päivälle kertyi n. 20 330.
Huomisen tavoite syömisten suhteen on max. 150kaloria ja liikuntaa mahdollisimman paljon. Huomenna olisi liikuntasuunnitelman mukaan lepopäivä. Niin ehkä annan koiran palautua tämän päivän lenkistä joten käyn yksin ja juoksemassa sen 8km..? 

En halua puhua tästä. Mutten pysty pitämään tätä sisällänikään. Luotan nyt siihen että kaikki tutut uskoo kaiken olevan kunnossa ja näinollen ei lue tätä. 
Saanko vaan ruveta nukkumaan? En taida pystyä, ajatukset laukkaa painon ja kaloreiden ympärillä. 

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Tulossa hulluksi

Voimat loppu

Haluan kuolla