29.7.2017

Aurinko maalaa kauniita kuvioita metsän maastoon. Mitä Mä teen? Itkien juoksen, mulla on niin paha olla. Matka jatkuu harrinniemeen. Välillä kävellen ja oksennellen. Keho on voimaton, heikko, samoin mieli. Pliis kehoni jaksa nyt!  
Keho huutaa, tarvitsen energiaa! Mä huudan, ei! Sä et mitään saa koska ne lääkkeet lihotti!
Polku on pitkä, mutkikas ja hankalakulkuinen. Silti mä juoksen sitä eteenpäin. Saanko istua keskelle metsää, itkeä ja jäädä tänne..? En voi, mua kaivataan jo kotona. Koirat on yksin tän lenkin ajan. 

Kotiin tullessani edes kahden koiran hännän heilutus ei piristänyt. 
Mä sorruin eilen viiltämään, Mä sorruin eilen oksentamaan, kolmesti. Tänään oon kans oksentanut. Olen syönyt liikaa. En edes kalori määrää kehtaa sanoa. Aktiivisuusranneke näyttää että olisin kuluttanut 1052 kaloria tänään. 
Olen toivoton tapaus. Aina kun menee hetken hyvin, Mä romahdan uudelleen. Mä en osaa elää. 
Pelastaisiko joku mut? Niin edelleenkin itseltäni?

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Tulossa hulluksi

Voimat loppu

Haluan kuolla