unelma

"Mä vihaan tätä paikkaa.
Mä vihaan sitä että vihaan tätä paikkaa.
Mä vihaan elää.
Mä vihaan kuolla.
Mä vihaan sitä että vihaan. 
Mä vihaan sitä että olen elossa. 
Mä vihaan kaikkea. 
Mua ahdistaa se että vihaan.

Mä kaipaan vapautta. 
Mä kaipaan "normaalia" elämää.
Mä kaipaan entistä itseäni."

Mä katson ihmisiä ympärilläni, ovatko he totta? Mistä voin olla varma? Mä haluan äkkiä pois täältä! Mun on vaan päästävä vapaaksi, saatava lentää, olla kuin lintu, OLLA VAPAA! 
Yritän selvitä päivästä toiseen. Mä vaan odotan, odotan vain vastausta, milloin pääsen pois. 
Hiljaisuus vallitsee mieltäni. Ei ajatuksen ajatusta, ei sanan sanaa. Täysi hiljaisuus. 
Laitoin kyselyä asunnosta Seinäjoella. Toivottavasti saisin sen. Mä en enää kestä! Saanko unelmoida, että olen vapaa? 

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Tulossa hulluksi

Pahuus

Voimat loppu