oikeasti

Kaikessa hiljaisuudessa, mä odotan. Mä odotan tietoa. Mä odotan tiedonjanoisena. Huomenna tai keskiviikkona, saan tiedon tukiasunnoista. Jos menee ensi kuun puolen välin puolelle, mä otan oman vuokra-asunnon. 

Katson hiljaa luontoa. Luonto valmistautuu kuolemaan. Kuolemaan herätäkseen uudelleen. Mä vaan mietin, onko mulle käynyt samoin? Olen kuollut montakertaa kun kaikki muu on alkanut elää ja herännyt monta kertaa kun kaikki muu on kuollut? Sillä nyt musta tuntuu että mä elän. Aivan kuin olisin noussut kuolleista. Nyt mulla on sellainen tunne, mä kyllä selviän. Mä voitan tän taistelun! 

Mä en muista milloin olisin ollut oikeasti iloinen! Milloin mulla olisi ollut näin mahtava olo! Mulle on tulossa kaksi kissaa, kunhan vain saan sen asunnon, haen kaksi kollikissaa. Niiden nimeksi tulee Feliz ja Vida. 

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Tulossa hulluksi

Pahuus

Voimat loppu