Kyyneleet

Mä kävelen kaupungilla lähes tunteettomana. Yhtäkkiä mulle tulee voimakas ahdistus ja tunne että mut olisi hylätty. Kysymys herää, kuka mut on hylännyt? Ei kukaan. 
Näen kaverini ja sovimme että menen hänen luokseen lauantaina yöksi, mitäköhän teemme? Juomme tietenkin! Humalassa huolet haihtuu, niin hetkeksi. 

Kotiin päästyäni syöksyn vessaan oksentamaan. Ahdistus on saatava hallintaan. Kyyneleet nousee silmiini. Mä en kestä enää. Mä leikin liian vahvaa. Liian pitkään. Romahdus on lähellä.

Lähden isäni luokse käymään, haluan muuta ajateltavaa. Mainitsen äitipuolelleni että olen alkanut oksentelemaan. Hän käskee kertoa äidilleni, lupaan vaikken sitä aio tehdä. Kuka sillä tiedolla mitään tekee? 

Kotiin tultuani kerron äidilleni että menen kaverin luokse yöksi ja että aiomme juoda. Saan valitukset siitä että olen kohta koukussa viinaan. Olen jo. 
Kotona kyyneleet kohoaa silmiini. Mä en vaan jaksaisi.

Mä lennän mielessäni, kauas pois. Mä en palaa enää koskaan. Mä haluan pois, en vain tiedä missä voisin olla. 

Kommentit

  1. Sulla tuntuu olevan paljon samanlaisia ajatuksia ja tuntemuksia ku mulla.. Olis mukava jakaa ajatuksia enemmänki aiheesta?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu voidaanhan me jakaa ajatuksia :) laita vaikka sähköpostia mulle :) hulluudensymbolit@gmail.com

      Poista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Tulossa hulluksi

Pahuus

Voimat loppu