23.12.2017

Mä en vaan jaksaisi millään edes hengittää. Milloin tää loppuu?

"mä häviän ja haihdun pois. Ja toivon että mua ei ois. Olen pelkkä autio avaruus" - TikTak

Elämä ei ole mua varten. Siispä mä en täällä enää kauaa taistele. Loppuuko elämäni vuonna 2017 vai 2018? Sitä ei tiedä kukaan muu kuin Itsetuhoinen. En edes minä. Mä annan sen viedä. Tappaa meidät.
Tämä tarinani olkoon muistutus siitä että kaikki eivät välttämättä selviä, paha oloni on sietämätön. Tähän ei enää diapamit auta.

Viime yö meni päivystyksessä. Yliannostus lääkkeitä ja Itsetuhoinen leikkasi saksilla käden auki. Tänä aamuna klo 08 pääsin vasta kotiin. Nyt ei ole lääkkeitä mitä ottaa, ainut joka mua voi auttaa on sakset. Mun on pakko turvautua niihin tänäänkin. Mä olen ihan yli väsynyt ja huomenna olisi tarkoitus mennä isän luona käymään. Ja siitä sitten äidin luokse. Eih... Mä en oikeasti jaksa. Mä en halua mennä mihinkään. Haluan vaipua koomaan jouluksi. Tai samapa tuo vaikka kuolisin.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Tulossa hulluksi

Pahuus

Voimat loppu