18.12.2017

Heh! Pääsinpäs osastolta. Nyt voin antaa elämän valua sormien välistä kuin hiekka. Ensimmäisenä mieleen tuli alkoholi. Eli ei muuta kuin Alkoon. Ja nyt odotellaan vielä vähän aikaa ja sitten nuppi sekaisin. Mulla ei ole mitään väliä enää millään. Osastolla mua pidetään epävakaana ja se on nyt mun diagnoosi. Haistakaa vittu siellä osastolla. Teistä ei ole mitään apua, terveisin Hyökkääjä.

Mä en jaksa uskoa että asiat muuttuisi. Meri alkaa olla jo aika kylmä. Mun kohtalo on siellä. Mä kuolen pian. Tää on vaan se totuus, karu fakta. Tämä on kuoleman talvi. Mä kuolen ennen kuin kissaa ehdit sanoa. Mä kuulemma vaan märehdin tässä pahassa oloissani, ihan niin kuin en haluaisi voida hyvin. Olla ns. Normaali. Ei sitä kukaan uskokaan kuinka kovasti olisin halunnut elää normaalia elämää. Mutta ei ole enää paluuta. Mä annoin pikkusormen ja paha olo vei mut kokonaan. Otti mukaansa ja asettaa vielä hautaan lepäämään. Musta ei ole elämään.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Tulossa hulluksi

Pahuus

Voimat loppu