25.12.2017

Mä näen nyt tän sairaan maailman viimeiset lumihiutaleet. Kuolema on jo niin lähellä. Tää ei ole (vielä) itsemurhakirje. Mutta viimeisiä päiviä viedään. Päässä on rauha. Saan vihdoinkin polttaa tupakan rauhassa, sillä kuolinpäivä on päätetty. Tämä olo on jotenkin oudon ihana. Pääseepä äitinikin huolestaan. Kaikille paras mahdollinen ratkaisu on että mä siirryn ajasta ikuisuuteen. Huokaan helpotuksesta. Mieleni on vihdoin ja viimein rauhallinen.

Mä en näe kevättä, en kesää taikka syksyä. Se päivä jolloin tämä loppuu on jo niin lähellä. Ellei ihmettä tapahdu, että peruisin suunnitelmani, niin en näe enää edes uutta vuotta. Olen pelkkä kuori, en välitä siitä miltä muista tuntuisi jos mä lähden luokse enkelten. Anna mun mennä, mä katkaisen ajan ja paikan kahleet ihan pian.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Tulossa hulluksi

Pahuus

Voimat loppu