17.12.2017

Ahdistaa ihan saatanasti... Mun pitäisi olla huomenna toisella puolella suomea ja missä mä oon? No täällä osastolla. Mä haluan kotiin. Pois täältä sairaalasta. Haluan koirani takaisin ja mennä kotiin lässyttämään kotiloille. Ei tää paikka tule mitään hyödyttämään. Vois käydä sanomassa iltahoitajalle että soittaa päivystävälle lääkärille ja kertoa terveiseni. 

Olen päättänyt muuttaa täältä helvetistä pois, siirrän avohoidon Jyväskylään, ja muutan sinne, aloitan kaiken ihan puhtaalta pöydältä. Mä en jaksa enää laskea montako kertaa mut on täällä tikattu, mä tiedän että täällä aikuispuolella oon ollut 20 hoitojaksoa. Mutta nyt mittani on täynnä. MÄ MUUTAN POIS, niin eipä tarvitse näidenkään enää nähdä mua. Ja säästän samalla omaa mielenterveyttäni ja järkeäni että pääsen tästä osastosta lopullisesti eroon. Lääkäri tuntuu olevan täysi kusipää, hoitajat vihaavat mua, tai niin ne ainakin antavat olettaa. 

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Tulossa hulluksi

Pahuus

Voimat loppu