11.5.2018

Kyyneleet nousee väkisinkin silmiini. Miksi te yritätte pitää mua täällä? Ne sanat sattuu niin paljon. Miksen saa mennä ja elää?
Teidän kannalta, valitettavasti mä lähden. Ei auta mikään tähän päätökseen. Mä haluan vain elää omaa elämääni. Enkä jumiutua muiden takia johonkin kuntoutuskotiin. Mä haluan mennä ja kokea. Paha olo vain seuraa. Ei se musta irrota, mä tiedän sen. Se on kääriytynyt minuun. Peittää jo silmäni, sumentaen katseeni. Mutta mun on vaan opittava sietämään sitä.

Miksi mä en ole jäämässä tänne? Koen olevani vain tiellä, riesana. Ja jos menisin juttelemaan ohjaajille, ajatus siitä että joku muu on huonossa kunnossa ja tarvitsee huomiota, raastaa mua, enhän mä osaa enää edes puhua näistä asioista. Mä en tarvitse sitä huomiota niin paljoa. Mun pitää seistä omilla jaloillani, pärjätä yksin. Ja jos en pärjää, mun on pistettävä itseni pärjäämään. Loppujen lopuksi, olen yksin aina. Kukapa musta välittäisi?

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Tulossa hulluksi

Pahuus

Voimat loppu