20.5.2018

He uhkailivat ja painoivat maanalle. Ahdistivat nurkkaan. Kiristivät otteitaan. Väittivät että kukaan ei ole mua vastaan, eträ pelaamme samaan maaliin. Mä itkin, ja itkin. Mun suunnitelmat murskattiin. Mutta mä nousin. Lopetin itkemisen ja syöksyin taistoon. Minähän en luovuta. Minä en ole niin heikko kuin luulevat. En ollut seuraavana hetkenä istumassa vessan lattialla viiltämässä. Se ei käynyt edes mielessä. Sillä sitähän lääkäri odotti. Mua ei lannisteta niin helpolla. Ja päivää myöhemmin laitoin poliklinikan hoitajalle viestin ja kerroin että en enää aio tulla polikäynneille, sillä luottamukseni rippeet vietiin palaverissa. Ja nyt, 3 päivää myöhemmin, mä olen oma itseni. He eivät murskanneet mua. Yllättyvät varmaan. Mutta mä vaikenen tämän alueen psykiatrian puolelle. Siirrän hoidon Seinäjoelle koska mä en luota enää kehenkään psyk.puolen hoitajaan taikka lääkäriin. Heillä ei ole mitään merkitystä mulle.
Mä olen vahvempi kuin he luulevat. Mä haistatan pitkät hoitavalle taholle ja jatkan eteenpäin. Olen vahvempi kuin kukaan tietääkään, ja mua ei hajoteta tuolla tavalla. Hakatkaa vaikka lekalla, kehoni pettää mutta ei psyykkeeni!

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Tulossa hulluksi

Pahuus

Voimat loppu