6.5.2018

Tämä on pelkkää soutamista ja huopaamista. Mä en pysty asettumaan. Anteeksi mutta mä olen liian trigger-herkkä. Muut psyykkisesti sairaat asukkaat triggeröi mua. Mun on pakko suojella itseäni ja lähteä. Anteeksi. Mä koen itseni niin epäonnistuneeksi.

Mitä tämä elämä olisi jos kuntoutuisin? Ehkä helpompaa. Mutta ei, mä olen kuitenkin liian trigger-herkkä muiden ahdistukselle. Se tarttuu muhun. Mä en voi jäädä tänne. Mun on pakko lähteä, sillä pelkään että muut triggeröityy mun olosta.

Mä tiedän mitä mä haluan. Mä olen päättänyt elää omaa elämääni, ja katkaista välit lähes kaikkiin menneisyydestä muistuttaviin henkilöihin.

Mä muutan pois kuntoutuskodista, tää ei ole mun paikka. Sairaus tarttuu, ja täällä tulen vain hullummaksi kuin mitä jo olen. Mun pitää suojella itseäni.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Tulossa hulluksi

Pahuus

Voimat loppu