#84 Demoniensa marionetti

Mä mietin taas liikaa asioitani. Ulkoapäin kaiken pitäisi olla ihan hyvin. Kun ajattelen järjellä, mun ei pitäisi olla ahdistunut tai masentunut. Kaiken pitäisi olla ihan ok. Mutta kun ajattelen noin, ahdistun lisää.

Sisäinen maailmani on päälaellaan. Sisäisen maailmani hallitsijat, nuo mieleni demonit, tuhoaa kaiken. Ne pistää kaiken palasiksi. Niiden vuoksi leikin kuoleman kanssa. Tanssin heikoilla jäillä jatkuvasti, odottaen että uppoan jäiden sekaan ja kuolisin..
 Nuo demonit taistelevat keskenään pääni sisäisellä taistelukentällä. Ja ne taistelevat myös muita ihmisiä ja minua vastaan. Ne tahtoo tuhota kaiken elollisen ympäriltäni. Ne haluaa olla yksin kanssani. Ne haluaa sumentaa järjen ääneni, ne haluaa että teen niinkuin ne sanoo. Olen niiden marionetti. Minulla ei ole valtaa niitä vastaan. Odotan vain että ne kyllästyvät minuun ja tuhoavat minut, lopullisesti.


Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Tulossa hulluksi

Pahuus

Voimat loppu