Paniikki

Kaikki on pahoja, kaikki on pahoja, kaikki on pahoja, kaikki on pahoja, kaikki on pahoja, kaikki on pahoja!!! Kaikki haluaa tappaa mut!! Mä oon vaarassa, mut tapetaan kohta!! Kuka tappaa, missä tappaa, milloin tappaa!?!! MÄ EN TIEDÄ!! Ei, ei saa syödä mitään ruoka on myrkytetty. Terveisin Osa 12.

Meitä on taas lisää. Jengiin liittyi osat numero 11 ja 12.
Yksitoista on pieni lapsi 2-4 vuotias. Jolle puhuminen on vaikeaa ja liikkuminen myös. 
Kaksitoista on vainoharhainen, luulee että joku haluaa tappaa sen.

Aamu alkaa ahdistuksella. Hengittäminen tuntuu edelleen vaikealta. Vaikka olen ottanut tarvittavan opamoxin. Opamox on ainut lääke joka auttaa ahdistukseen.

Luin tietoa dissosiaatio häiriöstä ja taisin keksiä mistä olen saanut traumat. Harhasta, ensimmäisestä koskaan kuulemastani miehen äänestä joka käski mun pysyä poissa metsästä..

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Tulossa hulluksi

Pahuus

Voimat loppu