Zombi

Hei! Olen Nita, Varjoketun seitsemäs osa. Yritin juuri viiltää Varjoketun kättä auki niin että me kaikki 12 kuolisimme. :) Eikö ollutkin hyvä idea? Mutta sitten Kasi tuli ja syrjäytti minut ja en saanut tapettua meitä. Eikö Kasi ollutkin ilkeä? Kasi pitää saada tapettua.

Mä en ole elossa, mä en ole kuollut, mikä mä olen? Zombi. Mä haluan itkeä, mutta se ei ole mahdollista. Mä en saanut itseäni vieläkään hengiltä. 

Kommentit

  1. Älä saamari lähe viilteleen. Sitä on kokeiltu jo, eikä se toimi. Niinku pysyväisratkaisuna.

    VastaaPoista
  2. Niin ja piti vielä sanoman, että ajanhaaskausta käyttää sitä turhaan viiltelyyn. Mieluummin vaikka kauppaan ostamaan mansikoita tai mansikkajogurttia, siitä saa paljo paremman fiiliksen rintaan.

    Ja elämä maistuu taas. Tai jos tykkää suklaasta niin vetää kunnon suklaaähkyt niin siinä unohtuu viiltelyt sun muut kun väsy pamahtaa päälle hyperglykemian tavoin.

    Tai no jos tykkäät lihapadasta niin tee kuule kasslerista sellanen (hei siinä saa vähäsen viiltää) kuutioi liha ohuiksi suikaleiks tai isovarpaan kokosiks kuutioiks, käristä voissa pannulla ja laita uuniin 30min 200-asteeseen. Sekoita kastikkeeseen, keitä perunat ja vedä koko pöperys napaan. Tekee onnelliseks, takuuvarmasti!

    VastaaPoista
  3. Käyttäisin varmaan jos toimisi. Syömisongelmaisena tuo ruuanlaitto tai syöminen ei oikein toimi, ahdistus vaan kasvaa.

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Tulossa hulluksi

Pahuus

Voimat loppu