29.9.2017

Miten mulla menee? 
Itsemurhayrityksestä kohta viikko. Keho on toipunut jotenkin. Mieli ei. Mä vieläkin toivon, toivon niin kovasti etten uuteen helvettiin enää herää.
mä oon nyt taas niin väsynyt. mä vihaan tätä, mä vihaan elämää, mä vihaan olla elossa. mä tahdon vaan hautaan lepäämään. lopullistahan se on, mutta tässä tilanteessa ainut vaihtoehto. mä en saa voimiani mistään takaisin. mä en jaksaisi edes hengittää. Mä oon vaan niin loppu... Kehoni ei jaksa, mieleni ei jaksa. onko tässä enää vaihtoehtoa...? EI.

Kuulin äidiltäni, että joku oli kuollut teho-osastolla mun viereisessä sängyssä. Miksen se en ollut minä? Mä en vaan jaksa tätä, toinen joka olisi ehkä vielä halunnut jatkaa elämää, kuoli. Ja minä, joka tavoitteli kuolemaa, ei. Miksi ne hoitajat ja lääkärit pelasti mut?? Oisivat vaan antaneet olla! Mutta mä oon täällä. Ja se toinen ei. Mun ois pitänyt kuolla. Ei sen.

Mä en kuulu tänne. Mä haluan osastolta pois, että pääsen suunnittelemaan seuraavaa kertaa. Ensikerralla, se olen minä joka kuolee teho-osastolle. Ei kukaan muu.




Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Tulossa hulluksi

Voimat loppu

Haluan kuolla