3.9.2017

Mä oon ihan loppu. Sitten kun saan vapaakulut niin tapan itseni raa'asti. Mä en jaksa enää mitään. Mä vaan mietin itsemurhaa. Mikä keino olisi kivuliain ja tuskallisen hidas tapa. Parasetamolia vaan 40grammaa niin kidun varmasti pari päivää. Olisiko se tarpeeksi tuskallinen?
Tää elämä on pelkkää kitumista. Mua ei kuunnella, musta ei voi kukaan välittää, kaikki vihaa mua. Hoitajat ei auta, kysyvät multa että miten he mua voisi auttaa!? Nehän niitä hoitajia on enkä minä! Muhun suhtaudutaan kuin roskaan. Mä oon liian tuttu näky täällä. Mä en enää puhu hoitajille, psykologi on ainut jolle enää puhun. Ja mä siirrän hoitoni jonnekin muualle. Kukaan ei halua auttaa mua. Ja kerrankin kun haluan apua, niin en sitä saa.
Mä rupean olemaan jo niin loppu etten jaksaisi enää hengittää. Voisiko joku tappaa mut?
Mä vajoan vaan niin syvälle...
Paino tippui kuukaudessa 17,5kg. Nyt se on pysähtynyt. Kävin tänään puntarilla ja paskat, liikaa se näytti, vaikka vaatteista saa miinustaa ainakin 3kg joten painan noin 60kg.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Tulossa hulluksi

Voimat loppu

Haluan kuolla