26.9.2017

Täällä mä makaan, sisätautiosastolla. Yritin tappaa itseni sunnuntaina. Otin yliannostuksen lääkkeitä. Olen ilmeisesti itse soittanut päivystykseen ja kävellyt sinne. En ymmärrä miksi koska mun piti kuolla. Ja lähellä oltiin.
Pulssi on vieläkin matala. Silloin yöllä pulssini oli 29. Nyt 48. Mä olin niin lähellä. Mä melkein kuolin! Tuntui pahalta kun heräsin teho-osastolta ja äitini istui vieressäni ja piti kädestäni kiinni. Olisin vaan halunnut kuolla, ei mua olisi saanut pelastaa. Mä aiheutan vaan ongelmia. Vaarini oli kuulemma itkenyt kun kuuli tästä. Olin kirjoittanut itsemurhakirjeen kuulemma myös.
Enää ei ole puheita, mä en puhunut mitään kenellekään että aion tappaa itseni. Mä vaan yritin tehdä sen, mutta ilmeisesti pääni sisältä pelasti meidät. Veikkaan että se oli Sosiaalinen. Itsetuhoinen raivoaa päässäni. Olen ihan turha ja pilaan kaikki hänen yrityksensä.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Tulossa hulluksi

Voimat loppu

Haluan kuolla