23.09.2017

Meneehän se näinkin. En ole nukkunut koko yönä, ja klo 04 huomaan että jalasta valuu verta. Ei muuta kuin päivystykseen. Hoitaja päivystyksessä sanoi että jalkaani menisi helposti yli 50 tikkiä jos ompelisi kaikki 15 haavaa. Tikkasi vain isoimmat haavat ja laittoi haavalappuja jalkaani.
Ensimmäisenä hoitaja katsoi mua ja sanoi että olen laihtunut todella paljon, sanoin hänelle että oon laihtunut 6viikossa 21kiloa. Hän sanoi että oon pian alipainoinen. Paskat. Mun painoindeksi on normaali painossa. Hän ei uskonut sitä.

Mä oon lenkkeillyt niin raivolla ja nukkunut todella huonosti. Tenox ei enää auta. Oon nyt 1,5 viikon aikana ollut ryyppäämässä 3 kertaa. Humalassakaan ei ole ollut kivaa, koska nykyinen kämppikseni on ollut myös päissään ja hän on joko itsetuhoinen tai aggressiivinen. Olen vaan saanut vahtia häntä. En aio kuitenkaan muuttaa hänen kanssaan samaan asuntoon.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Haluan kuolla

Yksin.

Voimat loppu