Kun ääni käskee niin uskoa pitää....

Nyt mä itken. Olo romahti jälleen. Mä väsyn liikaa Welhon kanssa. Mutta jos en sen kanssa pärjää/jaksa joudumme siitä luopumaan. Sen vuoksi vedän näköjään itseni ihan loppuun..  Mun olisi pitänyt jättää se kotiin. Mutten jättänyt.  Nyt pelkään pilaavani taas kaiken. 
Ohjaajat tietää mun viiltäneen. Tietävät mun olevan väsynyt.  Huomenna mietitään mitä tehdään Welhon kanssa. Mä pelkään, jos joudun siitä luopumaan, mä en anna sitä itselleni anteeksi.
Yritän kasata itseäni, en jaksaisi enää itkeä. Mutta kun ajattelenkin että pitäisi jotakin tehdä, rupean vaan itkemään.  Pitäisi mennä syömään, ei rupean itkemään. Ajatus syömisestä kuvottaa. Ruoka kuvottaa, haluan taas yrittää näännyttää itseäni.
"kipua,kipua,kipua,kipua,kipua,kipua,kipua
,kipua,kipua,kipua,kipua,kipua..."
kuuluu pääni sisältä. Mä haluan hiljentää tuon metelin päässäni. Yritän hiljentää ne lyömällä itseäni. Ainakin hetken hiljaisuus..
Muuten tää olo ei rauhoitu. Ei edes tarvittavan lääkkeen avulla...

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Tulossa hulluksi

Pahuus

Voimat loppu