Game over...

Welho(Koirani) on nyt kotona. Vasten odotuksiani, oloni ei helpottunut. Päinvastoin, mielialani laski. Äitini miesystävä kysyi että pitäisikö laittaa Welhon kasvattajalle viestiä että Welho tarvitsee uuden kodin ja että Welhohan tässä ainoastaan kärsii..
Olin ulkoapäin ihan tyyni, mutta sisälläni alkoi myrskyämään entisestään. Halusin huutaa, että enkö mä muka taaskaan yrittänyt tarpeeksi? Olisiko mun pitänyt väsyttää itseni niin etten enää edes sängystä pääse?! Anteeksi etten ole täysin kunnossa. Kaikesta huolimatta vastasin rauhallisesti, että mä voin laittaa viestiä. Eli mä pilasin kaiken. Mä en enää ikinä ota mitään eläintä. Tämä pois antamisen ajattelukin tekee liian kipeää. Mä luovutan nyt lopullisesti, mä en enää jaksa yrittää päästä eroon itsetuhon ringissä. Tuijotan tuota harsoa kädessäni, nyt pääsee pimeä puoleni irti.  Mä en enää välitä mistään..

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Tulossa hulluksi

Pahuus

Voimat loppu