Ristiriita

Ristiriitainen olo.  Haluanko kuolla vai  yrittää uudelleen oppia elämään?
Demonit päässäni huutaa kuinka Me halutaan kuolla ja käskevät tilaisuuden tullen tappaa itsensä.
Vaikka pääsin pois osastolta, ja mun pitäisi olla iloinen että pääsin sieltä pois, mutta mä en ole. Mua ahdistaa ja on ahdistanut koko ajan.
Mua ahdistaa elää. Mua ei ahdista kuolla. Me  halutaan kuolla.  Viimeisen kuukauden ajan oon miettinyt vain kuolemaa ja itsemurhaa. Mun ja näiden demonien välillä on kahleet. Ja itsemurha katkaisee nämä kahleet.

Mä oon oikeasti yksin, mutta musta tuntuu että joku on täällä huoneessa mun kanssa. Mä en näe ketään mutta jokin/joku istuu mun takana, mä tunnen sen. Se koskee mua olkapäähän. Se hengittää mun niskaan. Mikä sinä olet? En saa vastausta...

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Tulossa hulluksi

Pahuus

Voimat loppu