3.10.2017

Odotan vain viimeistä hengenvetoani. Että pääsen kuolleiden joukkoon. Hengitän niin hiljaa, etten edes itse sitä tunne, en ole elossa. En ole kuollut. Olen rajatilassa, elämän ja kuoleman välissä.
Voinko hukkua rauhassa ajatuksiini? Onko tämä suo pohjaton? Ääretön? 
Tunnen kuinka mieleni irtoaa kehostani, todellisuus hämärtyy. Missä olen? Kuka tuo vieressäni istuva henkilö on? Ja ennen kaikkea KUKA MINÄ OLEN? Vai olenko kukaan? Kehoni kutistuu, ja suurenee. Ympäristö on niin vieras, mutta niin tuttu.
Päässäni naksahtaa hetkellä millä hyvänsä, olen taas siinä mielentilassa, että voin tehdä ihan mitä vaan, niin itselleni kuin jollekin muulle.
Puolustaja on pelottavan lähellä, samoin Itsetuhoinen. Mä pelkään, mitä jos mulla naksahtaa...? Kuoleeko joku vai kuolenko minä?
Meitä on nyt 8. Tänään tulin tietoiseksi uudesta sivupersoonasta. 

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Tulossa hulluksi

Pahuus

Voimat loppu