8.10.2017

En ole hyvä ihminen, en ole edes paha ihminen. MÄ EN OLE YHTÄÄN MITÄÄN.
Mun mieli rikkoo mut kohta, mä en jaksa enää. Mä en kestä sitä että peilistä katsoo joku muu. Mä en kestä sitä peilikuvan henkilöä/henkilöitä. Mä en kestä itseäni, mä en kestä elämää.
Musta ei tuu mitään, ei ikinä. Mä hajoan vaan uudestaan ja uudestaan. Mä meen osastolle, mut nakataan puolikuntoisena tai samassa kunnossa olevana pihalle kuin sinne mennessäni. Miksi nin käy aina? Siksi koska Sosiaalinen ottaa vallan osastolla ja tähän lankaan menee kaikki. Mä oon mukamas iloinen ja hyvässä kunnossa. PASKAT! Mun sisällä on hurrikaani, se tuhoaa mieltäni, antaa sivupersoonille vallan, sotkee ajatukseni ja ennen kaikkea, TUHOAA mahdollisuuteni saada apua. 
Katso silmiini ja kysy, onko kaikki ok? Jos sanon että ei ole, usko se. Hyväksy se että en ole yksin mielessäni, mielessäni on seitsemän muutakin. Ne on hyviä, pahoja ja neutraaleja. Yksi aikoo muille pahaa, toinen mulle, kaikki 

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Tulossa hulluksi

Pahuus

Voimat loppu