5.10.2017

Mä en tiedä miltä tuntuu, kun en tunne mitään. Olen turta. Mun sisällä on VALTAVA kaipaus. Mä kaipaan mun rakkaita koiria. Ne on niin kaukana musta. Kasvattajan luona, toisella puolella suomea.
Mä haluan huutaa, itkeä, panikoida. Mä haluan tämän pahan sisältäni pois! Mä vaan vajoan kuiluuni. Kyyneleet on juurtuneet, jäätyneet silmiini, en kykene itkemään vaikken mitään muuta nyt haluasi.

Mulla on hätä, mutta en tiedä miksi. Mulla pitäisi olla kaikki hyvin. Mutta mä haluan paeta todellisuutta omaan maailmaani, sinne missä ei ole todellisuudesta tietoakaan. En halua elää todellisuudessa, enkä täällä usvassa.

Mulla oli hetken helpompi olo. Ja nyt taas romahti. Olo on epätodellinen ja tuntuu että saan kohta jonkun kohtauksen. Pelko alkaa valtaamaan kehoa. Pakene-moodi menee päälle. 
 
Koirilla menee hyvin kasvattajan luona. Se sai mut ahdistumaan, ehkä niillä olisi parempi jonkun muun luona.. Oonko mä oikeasti näin paska koiranomistaja...?
Ne koirat on mun elämä. Jos niitä ei ole, ei ole mua.. Mä pelkään ettei kasvattaja anna niitä mulle takaisin. Vanhemman koiran turkki oli aikas takkuinen... 

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Tulossa hulluksi

Pahuus

Voimat loppu