6.10.2017

Mä oon niin väsänyt ja loppu.  Haluan apua.
Silti te työnnätte mut pois. Siis osastolta. 
Heitätte pihalle ensi viikolla, syytätte impulsiiviseksi ja väitätte että mulla on epävakaa persoonallisuushäiriö. Todellisuudessa, te ette tiedä mitään, ette paskaakaan, jos totta puhun, ETTE VITTUAKAAN!
Syytelkää vaan mua Itsetuhoisen viiltelyistä. Syyttäkää vaan. Antaa tulla! Saatte pian Hyökkääjän kimppuunne.
Hyökkääjä meinasi saada vallan hoitoneuvottelussa.
Halusin huutaa lääkärille, että tehän sen tiedätte että olenko impulsiivinen vai onko mulla sivupersoona joka viiltelee. Mä voisin vaan repiä hiukset päästäni koska kukaan ei ymmärrä mua. Kukaan ei edes halua yrittää ymmärtää mua eikä auttaa meitä!
 
 Mun sisällä kiehuu. Mä voisin vaan raadella sen vitun lääkärin hengiltä, ja sanoa että en ole VarjoKettu, vaan Hyökkääjä. Että meitä on seitsemän, Varjoketun lisäksi. Mutta ei ole mun ongelma että he eivät usko, se on VarjoKetun ongelma. HAISTAKAA TE KAIKKI SIELLÄ OSASTOLLA VITTU! Olen puhunut. Kiitos ja anteeksi kielenkäyttöni. -Hyökkääjä

Mä en oikeasti jaksa. Voisin vaan mennä takaisin osastolle, mä en halua olla äitini luona ja mulla on ihan kamala olo. Mä oon väsynyt tähän taisteluun. Kukaan ei vaan ymmärrä mua, saatika sitten meitä.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Tulossa hulluksi

Pahuus

Voimat loppu