14.5.2017

Mä oon eksynyt. 
Olen pieni tyttö yksin metsässä. Metsän hirviöt vaanii, ei auta vaikka äiti on sanonut ettei hirviöitä ole, ne on totta mulle. 
Olen niin kamalan yksin. Ja niin kamalan väsynyt. Kukaan ei auta mua jonkun luokse turvaan. Kaikki ajattelee että pärjään yksin, ehei. Olen liian heikko pärjätäkseni yksin. Tarvitsen apua, mutten saa sitä sanoa. Joudun olla yksin täällä metsässä. En apua huutaa saa, peloissani joudun odottamaan että aurinko taas nousee ja liikkua uskaltaa.

Olo ei ole mikään. 
Terät huutelee, käsi on niin kipeä etten voi viiltää siihen. 
Yliannostus propralia, taas. Pakkomielle aiheuttaa itselleen jotain ottaa valtaa. Antakaa mun olla ja nukkua, niin kauan että kaikki olisi paremmin.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Tulossa hulluksi

Voimat loppu

Haluan kuolla