8.5.2017

Aika matelee, tunnit ei vaihdu. Mä haluan mennä kotiin itkemään. Voimat on vaan liian lopussa. Muttei kukaan usko mun olon olevan näin huono. Oma vikani. En luota enää kehenkään että voisin kertoa totuuden. 

Taas löydän itseni verisen lavuaarin ääreltä. Tunteet sekoittuu vereen. Miksi? Miksi olen näin heikko? Miksi sallin tämän aina uudestaan ja uudestaan? En tee mitään, tuijotan vain tuota verivanaa. Verta sykkii sydämen tahdissa, ilmeisesti tikit olisi paikallaan. Pyh. Kyllä se tyrehtyy. Siivoan jälkeni, nappaan koiran hihnan ja lähden lenkille. Tunteet ei purkaudu edes kävellessä. Tyhmä, idiootti, aina mä lankean tähän samaan kuvioon! 
Pään sisältä kaikuu nauru, pilkkaava, Itsetuhoinen naureskelee ja huutaa kuinka huono, surkea, olen. Kuinka oikean minän pitäisi kadota. Mutta kuka on oikea minä? Kun olen, kuulemma, jokainen näistä. Ei! En ole! Miten mä voisin olla ihminen kuudella eri nimellä? 

Nyt istun vain sängylläni. Riivaamana. Itsetuhoinen paiskoo silmilleni kuvia viilloistaan. Mä katoan niiden matkaan. Eihän niin silti oikeasti käynyt? Eihän?? Mä huudan täältä kuilun pohjalta. Turhaan. Ei sitä kukaan kuule koska Sosiaalinen tulee paikalle silloin kun hätä on suurin. Kukaan ei näe, kukaan ei kuule. Olen yksin. Ikuisesti.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Tulossa hulluksi

Voimat loppu

Haluan kuolla