26.5.2017

Niin Väsynyt. 
Niin Rikki. 
Niin Loppu. 

Kuoleman halu on todella kova. Mä en oo varmaan koskaan ollut näin lähellä kuolemaa.
Mä haluaisin kertoa kaikille suunnitelmistani, mutta sitten se estettäisiin. Sitä en halua. Kerrankin kun on mahdollisuus päästä pois elämästä, en aio sitä menettää. 

Tänään avohoitoyksikössä kaikilta muilta kysyttiin kuulumiset. Paitsi multa. Ketään ei kiinnosta tietää miten mulla menee. Antaa olla, hoitajat tiesivät paljonko mulla on lääkkeitä. Käskivät viedä ne apteekkiin. En todellakaan ole viemässä. Mä otan ne joku päivä ja toivon kuolevani.

Mä haluaisin uskoa että elämä voittaisi, niin ei vain tule käymään. Mä tulen kuolemaan. Mun elämällä ei ole tarkoitusta. Anteeksi etten pysty olemaan se mitä kaikki halusivat, antakaa anteeksi etten jaksa enempää. 
Joku kaunis päivä, mä oon enkeli muiden joukossa, vain tähti taivaalla, toivomassa teille kaikkea hyvää. 

Mä makaan fyysisesti sängyllä, mieli huutaa että missä mä olen. En tunne kehoani, en tunne itseäni! Usva täyttää huoneen. Mä irtoan todellisuudesta.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Tulossa hulluksi

Voimat loppu

Haluan kuolla