17.5.2017

Mikä maailma? 
Sohvannurkkaan käpertyneenä itseni löydän? 
Onko tämä osasto oikea vai ei? 
Olenko minä oikea vai en? 
Kuka itseasiassa edes olen? 
Peilikuvaa tunne en. 
Katselenko todellisuutta elämän ja kuoleman rajoilta? 

Kertoisiko joku mulle miksi mä täällä olen? 
Olenko oikeasti niin sekaisin että mun pitää lukkojen takana olla? 
Ilmeisesti.
Apua, mä huudan. 
Ei sitä kukaan vaan kuule. 
Koska kaikki on sisällä pääni. 
Kehoni turta, mieli olematon. 
Olenko oikeasti tässä ja nyt? 
Mä elän mutta tämä ei ole elämää. Miksen voi olla "normaali"? 

Keho leijailee, 
mieleni irrallaan. 
Pää sumussa, ympärillä kaunista usvaa, heh, mä taidan menettää kohta hallinnan. Hallinnan itseeni.
Kertoisiko joku mulle että olenko oikea, hengissä oleva ihminen? 
Hei, sinä siellä, olisitko kiltti ja palauttaisit mut todellisuuteen? 
Olisitko niin kiltti? 
Hiljaa, aivan hiiren hiljaa nyt ollaan, ettei pahuus löydä päällemme.
Pahuus hiipii metsän siimeksestä, kuin saalistava peto, olenko edelleen se pieni tyttö, yksin metsässä? 

Löydän kehoni huoneestani, turtana edelleen.
Milloin olen tähän tullut? 
Olenko jo kauankin ollut tässä. 
Onko mieleni pelkkä haamu? 
Olen irrallaan edelleen. 

Kuka auttaa haluaa, näinkin hullua ihmistä? 
Tai ehkä ennemminkin kuka osaa auttaa? 


Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Tulossa hulluksi

Voimat loppu

Haluan kuolla