23.5.2017

Kotona lomilla, huomenna uloskirjaus. Mä en halua lähteä osastolta, mutten halua jäädä osastolle. Mä en tule pärjäämään. Jos jään, maksan tyhjästä, jos lähden oon pian takaisin. 
Kukaan ei voi täällä auttaa mua. Kukaan ei edes yritä. Mua kohtaan ennakkoasenne. Miksi jäisin? Ajattelin pyytää että pääsisin jonnekin toiselle paikkakunnalle hoitoon, sellaiseen missä mua ei tunneta. 

Mulla oli tänään verkostopalaveri, mut ajettiin taas niin nurkkaan. 
Mihin sä tarvitset sitä ja tätä henkilöä? Koin itseni todella huonoksi, kun ympärilläni on niin paljon viranomaisia. Mun elämässä ei saisi varmaan olla yhtäkään viranomaista. 

Anteeksi mä en jaksa. 
Mä olen ihan loppu, oon ollut viikon osastolla, ja mun kanssa ei edes juteltu, tarvittavaa kun pyysin pyydettiin sinnittelemään, mä olin säilössä siellä. Mä oon ihan samassa tilanteessa edelleen. Mutten voi jäädä osastolle, mun on pärjättävä. 
Terä huutelee mulle, lääkkeet kaapin perällä huutelee. Mä haluan hautaani lepäämään. 


Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Haluan kuolla

Yksin.

Voimat loppu