28.5.2017

Kauaksi pois. Päästäisitkö vaan irti? Antaisit mun mennä paikkaan parempaan? Mä oon niin väsynyt, niin rikki. 
Mä en ole se ihminen joka olin vuosi sitten, mä olen aave siitä. 
Mä vaellan edestakaisin, etsien paikkaa jossa voisin vain hengittää vapaasti. Kokea sen hetkellisen hyvän olon. Mutten löydä sellaista paikkaa, mä en voi olla missään. Mun on pakko vaan kitua. 

Kaikki niin tuttua, mutta samalla niin vierasta..? 

Terä oli jo iholla. Mutten saanut haavaa aikaan.
Mitä jos seuraava viilto lopettaisi elämämme? Kaikuu Itsetuhoisen sanat päässäni. Ei, lääkkeet lopettaa meidän elämän. Kuiskaan. 
Voiko olo enää pahemmaksi mennä? Äitini ei tiedä todellista oloani, tietää vaan että on hankalampi olo. Mua ahdistaa vaan niin suunnattomasti olla olemassa.

Olo sumenee, pääni painuu usvaan. Usvapeitto peittää huoneen. Mieli irtoaa kehosta. Vähän väliä siirryn viereeni istumaan, sitten takaisin kehooni. Argh.. tämä on raivostuttavaa, ja äärimmäisen kuluttavaa. 

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Tulossa hulluksi

Voimat loppu

Haluan kuolla