Kuoleman väsynyt

Olen kuoleman väsynyt. Päässäni sen sijaan ollaan vasta herätty ja energiaa huutamiseen tuntuu olevan vähän liikaakin. Kaaos päässä vaikka ulospäin olen peilityyni. Olen edelleen niille kuin orja. Tottelen mitä ne sanoo, yritän kuitenkin hillitä raapimis-viettiä mutta tuntuu että turhaan. Kohta raavin aika suurella todennäköisyydellä. Koska sillä saan ne  hetkeksi hiljaisisksi..
Olisipa jotakin millä voisin viiltää. Mutta kun ei ole, niin on tyynnyttävä kynsiin. Tällä kertaa tuskin menen sanomaan koska haluan raapia.

Haluan taas kuolla vaan niin kovasti että sattuu sisälleni.
Haluamme kaikki muut kuolla paitsi Kasi.
Kasi haluaa selvitä ja auttaa mua. Mutta se on edelleen liian heikko puolustaakseen mua..
Mä en vaan jaksa tätä meteliä päässäni enää.  Olen monesti sanonut ihan ääneen että 'olkaa nyt saatana hiljaa!' mutta ei. Meteli sen kun voimistuu.
Haluaisin taas vaan vetää pääni täyteen viinaa ja hypätä junan alle...

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Tulossa hulluksi

Pahuus

Voimat loppu