Uusia Demoneita

Demonit huutavat. Yllätys.
Vaikka olen itse vankina mieleni tyrmässä, ne huutavat silti. En ole yksin täällä tyrmässä. Olen yhdessä Kasin kanssa täällä. Kasi sanoo olevansa mun puolella. Mutta on tällä hetkellä liian heikko puolustamaan mua. Kasi kertoo kuinka hän tuli osaksi minua. Hän on tullut samaan aikaan kuin Ykkönen, mutta on ollut lukittuna tyrmään. Hän on kuin mieleni positiivinen puoli. Ei kuitenkaan samanlainen kuin Vitonen.

Tuntuu kuin olisin usvan peitossa, en näe mitään todellisuutta, kaikki tuntuu harhalta. Ja en ole itse läsnä, koska olen lukittuna tyrmään. Vaan nyt taidan olla jokin muu. Joku joka haluaa puhua. Ja kertoa Meistä demoneista. Taidan olla numero 9 tai Krista. Krista on yleensä vain ääni joka komentelee. Tai hahmo jossain nurkassa. Se ei yleensä ota valtaansa joten tätä tekstiä kirjoittaa Demoni/osa/persoona numero 9.

Yhdeksäs vaikuttaa rauhalliselta, mutta enenpää en vielä tiedä. Palauduin juuri tähän maailmaan. En ole enää usvassa. Olen itse läsnä. Vaikka kaikki tuntuu vieläkin harhalta. En ole vielä täysin tässä maailmassa. Demonit haluaa kääriä mut takaisin usvaan.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Tulossa hulluksi

Pahuus

Voimat loppu