Voiton vie Ahdistus

Ahdistus, tuo epämääräinen tunne rintakehän päällä. Se vie voiton. Mä häviän sille. Se selätti mut.
Toivon kuolemaa. Mutta ahdistus ei voi kuulemma tappaa, muuten kuin sisältäpäin, en tunne enää muuta kuin ahdistusta.
Voi kunpa saisin itseni hautaan. Demonit sisälläni sanoo ettei mulla ole arvoa. Mä rukoilen kuolemaa, kunpa kuolema korjaisi mut täältä kuluttamasta happea. Mä oon vaan aivan liian liian väsynyt hengittämään.
Mä oon vaan väsynyt näiden demonien huutamiseen. Ne vaan kiljuu ja huutaa että mun on kuoltava.
Kun oltiin kävelyllä, autot kutsuu mua hyppäämään alle. Mä en vielä ole vastannut niiden kutsuun. Niin VIELÄ.
Jos mulla olisi jotakin terävää, niin viiltäisin välittömästi. Kaipaan sitä tunnetta kun näen rasvakudosta ja verta kaipaan eniten.
Demonit  käskee raapia. En tiedä onko tässä enää vaihtoehtoakaan. Lääkkeet ei auta tähän oloon. Lääkkeet ei hiljennä Demoneita. Niitä ei hiljennä mikään. Ne haluaa kuolla, samaten minä. Joten kuolema tulee kunhan saan täydellisen tilaisuuden.
Olen jälleen kuin usvassa. Kaikki on epätodellista.

Mielessäni tapahtuu jälleen;
Pääsin karkuun mieleni tyrmästä. Ahdistus ei aio kertoa demoneille että missä olen. Se silti pitää tiukasti kiinni kurkustani. Ei ahdistus mua rauhaan jätä. Demonit etsii mua. Kuulen niiden kutsuvan mua. Lähden  juoksemaan pakoon ahdistus kurkussani kiinni. Kasi on vieläkin tyrmässä. Se ei uskalla karata.
Mieleni synkkä metsä on loputon. Saan juosta henkeni edestä. Demonit löysivät minut. Kaikki lähti perääni, juoksen kovempaa. Mutta sitten voimani loppui. Lyyhistyn maahan ja huudan;
'Painukaa helvettiin! Mä en halua elää teidän kanssa!'
Siitähän se riemu repesi;
'Sinulla saatanan huoralla, ei ole oikeutta sanoa meille noin! Ilman meitä ei ole sinua!' Seiska sähisee mulle.
Siinä samassa Ykkönen lyö minua kasvoihin.
'Saatanan huora, anna Seiskan tappaa meidät!'
Itkun seasta soperran:
'Anteeksi!! Mä en vaan jaksa enää teidän meteliä, enkä valitettavasti voi tappaa meitä nyt, mä en saa tilaisuutta.. Lupaan tappaa meidät kunhan saan tilaisuuden!!'
Demonit raahaavat minut ja ahdistuksen takaisin tyrmään. Tällä kertaa en pistä vastaan. Ollaan sitten tyrmässä..

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Tulossa hulluksi

Pahuus

Voimat loppu