Hoitaja-leikki

Mä olen poissa. Katson auton ikkunasta ulos ja tunnen kuinka aave-minä valtaa mut. Mä olen taas kuin aave. Tunteet on kylmät, verisuonissa liikkuu pakkanen. Mä olin liian väsynyt. Mä oon osastolla kuin hoitaja, mulle puretaan kaikki paska. Ja mulle sanotaan etten saa puhua omista asioistani muille, mä en ole puhunut varmaan vähiten. Tämä potilas joka purkaa oloaan mulle, sille on sanottu ettei saisi kuunnella muiden murheita. Anteeksi, mutta mitä vittua? Mähän tässä kuormitun, ei se... Jos mä sanon sanankin omista asioistani niin mulle valitetaan, jos joku purkaa kaiken mulle niin sille sanotaan ettei kannata kuunnella  muiden ongelmia? Meneekö tää nyt oikein? Ei mun mielestä.. Mutta ken leikkiin ryhtyy se leikin kestäköön. Mä oon sanonu että mulle voi puhua... Joudun nyt syömään sanani. Mä en tuu paranemaan ja pärjäämään Tampereella? En mitenkään jos leikin hoitajaa, kun mulla ei oo siihen vielä koulutusta.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Tulossa hulluksi

Pahuus

Voimat loppu