Pelin häviäjä

Elämä on peli ja sairaus vie voiton.. Eilen pääni oli ihan leviämispisteessä, ja on vieläkin.. Mä viilsin ja purin itteeni. 
Osani huutavat ja paiskovat muistojeni kaappia päin mieleni seiniä. Lenita (ykkönen) on mulle ihan helvetin vihainen koska itkin eilen.
Mä oon vaan ihan loppu. Mä en oo viiteen vuoteen ollu ilman meikkiä ja nyt en jaksa edes meikata. Makaan vaan ja odotan kuolemaa.
Viime yönä näin vaan painajaisia. Joissa mua yritettiin tappaa, tai sitten yritin itsemurhaa. 
Osat kieltää syömästä, tarkoitus on nääntyä hengiltä. "Nyt kuollaan!!" Kuuluu päästäni.
Pelkään itseäni. Tuntuu että kohta alkaa tikittämään päässä. Tikityksen jälkeen napsahtaa ja napsahdus johtaa puremiseen tai viiltelyyn.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Tulossa hulluksi

Pahuus

Voimat loppu