Mietintöjä

Miks mä en tunne mitään? Miks en oo iloinen ku pääsin kouluun? Miks mä en oo surullinen ku vaari kuoli?
Miks mä en oo ahdistunut ku en tunne mitään? Miks näin? Miks musta ei oo mihinkään? Miks mä oon näin paska ihminen? Miks mä pilaan aina kaiken? Miks kukaan ei luota että mä pärjään Tampereella? Miks mun voinnin pitää olla tällänen? Miks mä oon olemassa? Miks mä oon just minä? Miksen voisi olla joku muu? Miks en pysty itkemään vaikka haluaisin? Miksi mun pitää olla olemassa? Miksen vaan voi kadota? Miks mä en osaa muuttua paremmaksi? Miks mun pitää elää? 

Siinä viimeyön mietintöjä. Mä en vieläkään tunne mitään. Oonko mä edes oikea? Oon kuin harha jota ei näe uudestaan. Katoan kohta. Ja sitten mua ei enää ole, tai on mutta vain aave. Aave edellisestä itsestäni. 
Mulla on vaikeuksia muistaa nimeni ja ikäni. Musta tuntuu etten ole *Varjokettu vaan Krista.. Mä näen peilistä Kristan.. Ja tuntuu etten ole 18 vaan 21..

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Tulossa hulluksi

Pahuus

Voimat loppu